12 moduri prin care poti sa iti cresti valoarea brandului personal
“Character is like a tree and reputation like its shadow.
The shadow is what we think of it; the tree is the real thing.” Abraham Lincoln
Urmarim de cateva saptamani ascensiunea si decaderea “brandului” Bianca Dragusanu, un produs 100% creat de media, un “model” pentru tinerele fete aspirante la o cariera de fotomodel, un personaj fara consistenta, fara valori, un exemplu de superficialitate evidenta cu care este tratat brandul personal, in esenta o forma fara fond, exact ceea ce nu este sau nu ar trebui sa fie un brand personal autentic si adevarat, cladit prin munca, seriozitate si valori reale.
Pentru ca branding personal fara criterii de branding de baza nu exista, pentru ca brandul personal e mai mult decat imagine, PR, expunere media, e mai mult decat forma fara fond. Brandul personal insemna unicitate, valori, esente, relevanta, incredere si coerenta. Reputatia pozitiva vine abia ca urmare a manifestarii unui brand personal autentic si al coerentei intre ceea ce spui si faci. Modelele de urmat trebuie sa se schimbe in Romania si a venit momentul.
Care ar fi 3 atribute pe care ai vrea sa le dezvolti in perioada care vine? Cu cat crezi ca ti-ar creste valoarea brandului personal?
Iata cateva tehnici de branding prin care iti poti creste valoarea brandului tau personal:
- Expertiza – ceea ce stii sa faci cel mai bine
Cu cat cunostiintele tale sunt mai exacte, mai precise, mai competente in domeniul tau cu atat poti sa creezi mai multa valoare.
- Pozitionarea ca expert – cat de cunoscut esti de audienta ta
Nu e suficient doar sa stii lucruri, ci e important sa te priveasca si ceilalti (audienta ta, clienti, parteneri) ca si expert.
- Abilitati – cum aplici ceea ce stii sa faci
Una e sa stii teoretic cum sa inoti si alta e sa stii sa si inoti cu-adevarat. Si cu cat ai mai multa aplicabilitate a cunostintelor tale, cu atat ai mai multa valoare.
- Productivitatea – ceea ce finalizezi, ce duci la bun sfarsit
- Eficienta – cum ai facut lucrurile pe care le-ai dus la capat
Cu ce resurse, cat de optima a fost folosirea resurselor pentru realizarea obiectivelor propuse.
- Eficacitate – selectia oportunitatilor, a optiunilor existente
Cat de bine te-ai concentrat pe realizarea obiectivelor propuse, cum ai prioritizat realizarea lor.
- Organizare, multiplicare – cum faci sa ajungi la rezultate altfel decat prin propria munca, manuala
- Influentare – ce poti sa influentezi pe altii sa faca
Cat de lider esti si cat de persuasiv esti.
9.Relationare – pe cine stii
Reteaua de cunostinte la care ai acces conteaza enorm, 90% din prosperitate vine din networking.
- Celebritate – cat de bine esti cunoscut in industria ta
- Reputatie – ce stiu ceilalti despre tine
Nu e suficient sa fii celebru – e nevoie ca celebritatea ta sa fie una pozitiva.
- Viziune – ce vezi tu si altii nu vad
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.