Naming de brand asa cum NU se face
6 martie 2014
Namingul pentru un specialist de brand este una din cele mai grele provocari. In primul rand pentru ca numele brandului trebuie sa fie relevant, apoi memorabil si apoi usor inregistrabil, ceea ce in zilele noastre este destul de greu de gasit.
Brandurile care aleg sa-si faca singure naming ori sunt foarte creative (1% din cazuri), ori esueaza lamentabil (99% din cazuri).
Am ales 3 exemple de cum asa “NU”, in sensul de cum poate o alegere neinspirata de nume sa-ti afecteze imaginea de brand si business-ul. Exemplele sunt atat de evidente, incat nu este nevoie a fi explicate.
- “Buna ziua, sunt de la firma Koyos. Noi suntem curajosii care vindem tablete online”
- “Maricon aniverseaza 20 de ani in fiecare an, acum si pe cardurile de fidelitate” (Maricon in limba spaniola insemna gay/homosexual)
- Sifonat sau Sifonot…cine mai stie cum iesi de la o astfel de calcatorie?
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.