Superbranduri si Branding Multisenzorial. Workshop Marcomm Pills. 27 Octombrie
Joi 27 octombrie sunt invitata MarcommPills pentru a tine un workshop despre Branduri multisenzoriale in era 5.0.
Cum faci dintr-un brand sau produs un #Superbrand. Un workshop despre brandul tau.
Va astept cu drag!
https://www.facebook.com/events/1237177366344169/
Pentru ca brand-ul de companie e o reflexie a brand-ului personal si a personalitătii managerului, in proportie de 99%, marea problema a managerilor actuali este lupta pe care o duc cu ei inșiși. Solutia este umanizarea brand-ului de companie cu ajutorul celor 5 simturi umane.
Ce este branding-ul multisenzorial, cum ne ajuta, cum construim un superbrand cu ajutorul sau? Despre toate acestea si despre multe altele vom discuta in cadrul seminarului.
(*) PROGRAMA
• Ce este un brand multisenzorial
• Branding personal vs. branding de companie
• Cum creez o identitate de brand multisenzoriala
• Cele 5 simturi in marketing…
• Mixul Ideal: Online-Offline
• Maxim impact in activarea brandului
• Superbranduri memorabile
(*) DESPRE SPEAKER
Raluca Vasile este director de strategie și managing partner al agenției de branding, comunicare și design Smartbrand, ce aduce un concept nou pe piața din România – branding-ul multisenzorial. Acesta presupune abordarea brand-urilor personale sau a celor de companie ca ființe vii, înzestrate cu toate cele 5 simțuri de bază.
În cei peste 15 ani de experiență în strategie integrată de marketing, comunicare și brand management, Raluca a lucrat pentru companii precum Porsche Bank, BMW Group, Volksbank sau Cetelem-BNP Paribas Group, dar și ca Senior Brand Consultant în agenții de branding de top.
Raluca este pasionată de comunicarea strategică de brand, parfumuri, arome și esențe rare. A urmat studii de specialitate la Seattle, Londra, Grasse și Milano, necesare pentru a crea concepte de branding senzorial integrat, iar acum este parfumier și consultant certificate internațional în arta parfumului și design de interior. Din 2011, Raluca este lector acreditat la MBA-ul City University Seattle, în cadrul modulului Strategic Brand Creation and Management.
Pentru ca brand-ul de companie e o reflexie a brand-ului personal si a personalitătii managerului, in proportie de 99%, marea problema a managerilor actuali este lupta pe care o duc cu ei inșiși. Solutia este umanizarea brand-ului de companie cu ajutorul celor 5 simturi umane.
Ce este branding-ul multisenzorial, cum ne ajuta, cum construim un superbrand cu ajutorul sau? Despre toate acestea si despre multe altele vom discuta in cadrul seminarului.
(*) Taxa de participare
250 RON + TVAInscrierile se fac la adresa: marcomm@confidentpr.com sau pe marcomm-pills.confidentpr.